foto: Jan Svoboda / PrahaIN/Zásuvky, ilustrační foto
Přišli jste o svého dodavatele elektrické energie, popřípadě i zemního plynu? Nevíte si v současné situaci rady? Dobrou zprávou je, že o energie určitě nepřijdete. A při řešení, jak získat nového dodavatele elektrické energie a zemního plynu, vám pomůže městská část Praha 4 ve spolupráci s PRE. Pro klienty zkrachovalých dodavatelů připravila tato městská část dvě setkání, na kterých mohou svůj problém s dodavatelem, který jim ukončil dodávky plynu a elektřiny, vyřešit.
- První setkání se uskuteční v pondělí 8. 11. 2021 od 17.30 hodin v budově historické Nuselské radnice.
- Druhé setkání proběhne v úterý 9. 11. 2021 od 17.30 hodin v Kulturním centru Novodvorská.
|
„Zájmem městské části Praha 4 je, aby i ti, kteří nejsou přeborníci na internetu, neměli problém mít opět svého dodavatele elektřiny a zemního plynu a nebyli vystaveni útokům šmejdů,“ uvedl 1. místostarosta městské části Praha 4 pro dopravu, finance a evropské fondy Zdeněk Kovářík (ODS).
Na místě půjde dle aktuálních informací sepsat žádost o novou smlouvu s novým dodavatelem. K tomu bude potřeba doklad totožnosti a poslední fakturu nebo vyúčtování od původního dodavatele.
Magistrát chce pomoci
Rovněž pražský magistrát nenechá lidi, kteří přišli o dodavatele, na holičkách.
Primátor Zdeněk Hřib vyzval společnosti s majetkovým podílem Prahy k nastavení co nejlepších podmínek pro klienty zkrachovalého dodavatele energií.
Psali jsme
Majitelé Bohemia Energy - manželé Písaříkovi - se pokusili přesunout své nemovitosti v hodnotě stovek milionů korun na virtuální firmy. To by…
„Po nedávném krachu dodavatele energií bylo v první řadě nutné zajistit, aby nikdo v hlavním městě nezůstal bez elektřiny nebo plynu. Od doby, kdy si pražské klienty převzali tzv. dodavatelé poslední instance (PPas a PRE), běží šestiměsíční lhůta. V té by měli lidé uzavřít novou smlouvu u libovolného dodavatele (tedy včetně společnosti, ke které se nyní dostali). Apeloval jsem na dodavatele v působnosti hlavního města, aby těmto zákazníkům vyšli co nejvíce vstříc a nabídli jim vhodné podmínky. Vážím si toho, že tuto mou výzvu berou vážně,” řekl primátor hlavního města.
„Společnosti působící jako dodavatelé energií na území hlavního města Prahy se od začátku krize staví k zákazníkům s maximální možnou mírou nasazení. Společnou spolupráci i s dalšími městskými společnostmi jsme pomáhali posílit obsluhu jejich call center i zákaznického centra tak, aby bylo možné zvládnout a obsloužit množství nových zákazníků. Obě společnosti, PRE i Pražská plynárenská, mají více než 100letou tradici v dodávkách plynu i elektřiny. Jsou garantem poctivého a seriózního partnera pro všechny zákazníky a s dodávkami plynu i elektřiny nikoho ve štychu nenechají. V rámci možností současné situace na trhu se snaží nabídnout co nejlepší podmínky,” dodal radní pro oblast majetku Jan Chabr z TOP 09.
Psali jsme
Říjnový průzkum společnosti SANEP zaměřený na hodnocení zvolených představitelů čtrnácti územně samosprávných celků – krajů (mezi něž patří…