Vázne byznys s pneumatikami? Rozjeďte ho chytře s minimálními náklady
foto: Plakátov, pro média/Petr Čtvrtníček
Leží vám na skladě v servisu hromady pneumatik, děláte psí kusy, abyste je prodali a stále nic? Potřebujete do své dílny přitáhnout zákazníky, ale oni vás stále míjí a jste pro ně neviditelným? Změňte to – třeba jako pan Píchl, kterého si zahrál Petr Čtvrtníček. Ten na to šel chytře. Stačil jeden billboard a na dvoře má vymeteno!
„Měl jsem pocit, že ten můj byznys s gumama zavřu. Sice nevěřím na zázraky a tajemno, ale s Plakátovem mě snad něco osvítilo a nebyly to halogeny přijíždějícího auta. Prostě jsem zjistil, jak jednoduchý je mít svůj vlastní billboard a dostat k lidem moji nabídku. Pár kliků a mám krásnej billboard. A makám jak mourovatej. Peníze, co jsem do něj dal, mám dávno bohatě zpátky. Buďte osvícení jako já a rozjeďte svůj byznys,“ vysvětluje pan Píchl, majitel pneuservisu.
Je to celé jednoduché. Svůj byznys můžete nakopnout, když si na Plakátov.cz vyberete billboard v okolí své provozovny. Ceny uvedené na Plakátově jsou již konečné, včetně tisku a výlepu. Když budete potřebovat pomoct s výběrem plochy nebo i se zpracováním trefné grafiky, poradí vám.
A jaké jsou další výhody billboardu? Je prostě nepřehlédnutelný. Zaznamená ho každý, kdo kolem něj projde pěšky nebo projede autem nebo i veřejnou dopravou. Navíc je to nejrychlejší způsob, jak o sobě dát vědět svým zákazníkům.
Pozn. redakce: 58procentní podíl ve společnosti Flowee s.r.o., která provozuje webový portál www.PrahaIN.cz, vlastní společnost BigBoard Praha, a.s.
Tagy
Speciály