-->

Zákazníci s Tesco Clubcard průměrně ušetří až třicet procent na každém nákupu

23. 01. 202313:31
Zákazníci s Tesco Clubcard průměrně ušetří až třicet procent na každém nákupu
foto: Tesco, se svolením/Zvýhodněné ceny s Tesco Clubcard

Zákaznické karty pro své zákazníky má dnes již téměř každý obchodní řetězec. Někdo se drží klasických plastových karet, jiní mají jen mobilní aplikace. Řada obchodů také přistoupila k zvýhodněným cenám u některých výrobků pro držitele zmíněných karet. Jedním z nich je i Tesco se svojí Clubcard. S ní zákazníci ušetří průměrně až 30 procent na každém nákupu. Společnost redakci informovala v zaslané tiskové zprávě.

Tesco svůj projekt Clubcard ceny spustilo minulý rok v červnu, zákazníkům přinesl již přes 68 tisíc zvýhodněných nabídek. Podle společnosti Tesco je Clubcard nejznámějším věrnostním programem u nás, aktuálně ho využívá téměř dva miliony aktivních zákazníků.

Cílem obchodního řetězce je pokračovat v digitalizaci služeb pro zákazníky a pomáhat jim vždy ušetřit. V letošním roce upouští od masové distribuce papírového letáku.

„Chceme být co nejefektivnější a raději investovat do našich zákazníků v podobě Clubcard cen a jiných skvělých Clubcard benefitů tak, aby naši zákazníci vždy ušetřili. Rovněž tímto krokem přispíváme k plnění našeho dlouhodobého závazku být ještě šetrnější k přírodě. V průběhu ledna a února navíc každého nově registrovaného zákazníka do aplikace Clubcard odměníme kuponem na 600 Clubcard bodů, což se rovná 60 korunám, které může zákazník uplatnit již při prvním nákupu,“ říká v zaslané tiskové zprávě Zuzana Grinčová, marketingová ředitelka společnosti Tesco ČR.

Digitální leták najdou zákazníci v aplikaci Clubcard či na webové stránce itesco.cz. V aplikaci jsou také pravidelné kupony na slevy na oblíbené produkty nebo možnost přeměnit si nasbírané body na peněžní poukázky.

„Naši aplikaci Clubcard a všech jejích výhod v České republice využívá již 700 000 zákazníků. Velmi nás tento fakt těší, protože nám záleží na tom, aby naši zákazníci platili méně. Pomáhat našim zákazníkům šetřit, digitalizace a s tím spojená udržitelnost je směr, ve kterém chceme pokračovat,“ dodává Zuzana Grinčová.

Tagy

Speciály

Kudy kráčel zločin
Tajnosti slavných