-->

Zakladatelé portálu PrahaIN.cz koupili slovenskou zpravodajskou televizi TA3

26. 01. 202219:01
Zakladatelé portálu PrahaIN.cz koupili slovenskou zpravodajskou televizi TA3
foto: Patrik Pašek, PrahaIN.cz/Nový zpravodajský portál PrahaIN.cz odstartoval začátkem roku 2022

Společnost Blueberg Media českého podnikatele Michala Voráčka koupila slovenskou zpravodajskou televizi TA3.

Televize o tom dnes informovala na svém webu. Slovenská Rada pro vysílání a retransmisi už v prosinci dala souhlas ke změně majitele firmy C.E.N., která vlastní licenci na vysílání TA3. Televizi dosud ovládala skupina Grafobal slovenského podnikatele Ivana Kmotríka.

TA3 začala na Slovensku vysílat v roce 2001 a za dobu svého působení si vydobyla pověst jednoho z nejdůvěryhodnějších médií v zemi. Důvěryhodnost stanice TA3 potvrzuje i agentura Reuters.

Specialitou Slovenska je také skutečnost, že veřejnoprávní Rozhlas a televize Slovenska svůj vlastní zpravodajský televizní kanál neprovozuje a tuto roli převzala právě stanice TA3.

Studio

Studio zpravodajské televize TA3. Foto: TA3

Voráček, který dlouhodobě podniká v médiích, byl podle TA3 na Slovensku do loňského října spolumajitelem společnosti Our Media SR. Ta v roce 2018 koupila vydavatele celostátního slovenského listu Pravda a nyní tento deník sama vydává.

Se změnou majitele končí ve funkci ředitelky TA3 Mirjana Hron Sikimič, která bude nově pracovat ve vedení skupiny Grafobal Group. Voráček angažoval do TA3 projektového manažera Jána Svobodu, dosavadního předsedu představenstva Our Media SR.

Na českém trhu má Michal Voráček pětinový podíl ve společnosti Our Media, která mj. provozuje například web Parlamentní Listy, regionální televizi TV Brno 1 a má i třetinový podíl v regionalnitelevizi.cz.

Zároveň Michal Voráček vlastní podíl v Pražské televizní společnosti, která provozuje pražskou regionální televizi Praha TV, rádio Hlas Prahy a nejnověji web PrahaIN.cz. Má i podíl v Nakladatelství Olympia.

Tagy

Speciály

Kudy kráčel zločin
Tajnosti slavných