foto: Rudolf Komár pro PrahaIN.cz/Anna Kadeřávková bude jedním z hostů Influconu
Už v pondělí se v Praze uskuteční zajímavá akce, první svého druhu, jmenuje se Influcon a láká na to, že se na jednom místě místě sejdou influenceři, značky, agentury a platformy, aby otevřeli diskuzi na téma influencer marketingu.
Konference se bude skládat celkem ze čtyř bloků na dvou různých pódiích.
Na takzvané hlavní stage vystoupí například Hana Kloučková (CONFESS - CEO) s přednáškou „Influencer vs. klasická reklama! Jak rezonují v podvědomí?“ či Tereza Law & Jan Los (L'ORÉAL - Advocacy Director & Chief Marketing and Digital Officer) s přednáškou „Jak přemýšlí o influencer marketingu jeden z největších zadavatelů v ČR?“.
Pomyslným vrcholem bude nejspíš přednáška herečky Anny Kadeřávkové na téma největší chyby zadavatelů a na hlavním pódiu se objeví také rychlostní kanoista a letošní olympijský šampion Josef Dostál, hovořit bude o tom, že sportovec není klasický influencer.
Josef Dostál. Zdroj: PrahaIN.cz
Souběžně bude probíhat program na Influstage, zde během dne bude k vidění třeba akademička z Univerzity Karlovy Denisa Hejlová či influencer marketing freelancer Ivo Veselý.
„Influencer marketing patří k nejrychleji rostoucím odvětvím, a nikdy není pozdě začít se o něj zajímat. Pokud se v marketingu pohybujete, nebudete mít problém se zorientovat - a určitě se vyplatí dorazit a zjistit, o čem to vlastně je,“ uvádí Influcon.
„Kombinujeme zkušenosti z oboru a potřeby i přání lidí, kteří se v influencer marketingu pohybují, na různých stranách. Prostor pro přednášející neprodáváme, ale vybíráme je sami tak, aby byl program relevantní a atraktivní a pokryl všechno, co pokrýt má. Taky jsme sami objeli dost konferencí a poučili jsme se z těch, které na nás udělaly dojem i z těch, které zapadly,“ přidává.
Bezmála pět tisíc za vstup
Konference je dostupná i pro veřejnost, nicméně cena vstupenky může být pro některé opravdu vysoká, činí bezmála 5.000 korun, kromě přednášek obsahuje i catering, kávu a pití po celý den, videozáznam přednášek, networking se seniorními marketéry z firem i agentur, freelancery a influencery a vstup na afterparty.
Afterparty by pak měla začít kolem 20. hodiny.
PrahaIN.cz poslala organizátorům hned několik dotazů. Zajímali jsme se o to, jaký je o konferenci zájem, ale také, jak přistupovali při tvorbě ceny vstupenek. Reakce doposud nepřišla.
Naše redakce nicméně bude v pondělí na místě a přinese z akce reportáž.