Ceník
formát |
cena/CPT |
rozměr px |
velikost kB |
umístění |
Branding |
850 |
2000 x 1400 |
150 |
celý web |
Leaderboard |
500 |
1040 x 200 |
45 |
celý web |
Sticky Skyscraper |
450 |
300 x 600 |
45 |
celý web |
MiddleBoard |
200 |
728 x 90 |
45 |
celý web |
Bottom Ahead |
400 |
1040 x 310 |
45 |
celý web |
Wallpaper |
300 |
652 x 300 |
45 |
článek |
Wallpaper |
250 |
480 x 300 |
45 |
článek |
PR článek |
20 000 Kč |
|
|
rubrika |
Náhledy reklamních formátů
Hlavní strana
Rubrika
Detail článku
Požadavky na reklamní formáty na službě PrahaIN.cz
Standardní požadavky na kreativu:
- Dodržujte nativní formáty.
- Banner musí být kompatibilní s wmode="transparent" verze.
- Barva pozadí není definována přes document properties, ale je nutné vytvořit prvek (podle rozměru banneru), kterého barva bude barvou pozadí banneru a zobrazuje se po celou dobu trvání animace v jeho nejnižší vrstvě.
- V případě, že barva pozadí banneru splývá s pozadím stránky, musí být opatřen rámečkem min. 1px šedé nebo černé barvy.
- Řídící skript musí být napsán tak, aby vyhovoval standardům SPIR a mohl být vložen kamkoliv do stránky (v sekci body), v jednom místě, a přesto byl plně funkční.
- Není-li skript plně funkční ve všech prohlížečích, musí být upraven tak, aby v ostatních prohlížečích negeneroval chybu skriptu, nerušil zobrazení stránky apod.
- Z tagu body nelze funkci inicializovat - inicializace tedy musí být provedena přímo z kódu skriptu vloženého ve stránce.
- Obsahuje-li reklama zvukový soubor, může být max. délka zvukového záznamu 10 vteřin a může zaznít jenom 1x v odezvu na akci uživatele (např. najetí myši). V žádném případě nesmí být zvukový soubor spouštěn svévolně.
- Jde-li o reklamu omezenou pomocí cookies, je třeba, aby řídící skript nejdříve otestoval, jestli je v konkrétním případě v prohlížeči uživatele ukládání cookie povoleno.
- V případě, že tomu tak není, nesmí se reklama v takovém prohlížeči zobrazit.
- Vkládání dalších AdManagement skriptů je nepřípustné. Nepřijímáme reklamní kódy DoubleClick.
- Veškeré podklady pro kampaň musejí být dodány nejméně 5 dní před spuštěním kampaně.
- Provozovatel si vyhrazuje právo odmítnout, nespustit či bez náhrady přerušit, takovou reklamní kampaň, jejíž kreativa:
Dokumenty SPIR: