Hokejoví fanoušci utratili za jedno konkrétní jídlo přes tři miliony

26. 05. 202405:44
Hokejoví fanoušci utratili za jedno konkrétní jídlo přes tři miliony
foto: Jiří Zemen, PrahaIN.cz /O2 arena během MS v hokeji

Už je téměř jisté, že letošní mistrovsví světa v ledním hokeji překoná divácký rekord. Zápasy v Praze a Ostravě už navštívilo přes 600 tisíc diváků. PrahaIN.cz o hokejovém šampionátu informuje pravidelně. Zaujala nás například velmi dobrá obsazenost O2 areny i během zápasů, co se konaly v nepopulární čas: 16:20 hodin ve všední den. Jak ale vypadají statistiky v rámci gastronomie? Víme to.

Konkrétně libeňská hala musí mít kvůli nabitému programu speciální režim. Denně se tu pohybuje kolem 1.700 pracovníků. Nemalá část z nich, kolem 350, tvoří kuchaři a pomocný personál v kuchyni pro VIP patra. Brigádníků na barech ve stáncích je tady kolem 720.

Fast foodových stánků je tady celkem 25 a ceny jsou vyšší než například na zápasech hokejové Sparty. Jak informovala novináře mluvčí O2 areny Zuzana Krejčíková, nejpopulárnějšími produkty jsou smažené hranolky, hot dog, pizza, kuřecí nugety. Ale jsme v Česku, tudíž úplně nejoblíbenějším pokrmem je papriková klobása.

Podle slov Krejčíkové se ji během základních skupin prodalo 4 tuny. Jak redakci upřesnila, jedna má váhu zhruba 140 gramů. Zatím se tedy v O2 areně prodaly klobásy za více než 3 miliony korun.

Nejprodávanějším produktem je ale stejně pivo. Nejvíce se ho vypilo během pondělního zápasu mezi Švýcarskem a Kanadou, podle Krejčíkové celkem asi 80 hektolitrů, což ale stále nepřekonává rekordní akci, kterou byl koncert Tří sester.

Tagy

Speciály

Kudy kráčel zločin
Tajnosti slavných