Na kurýry Bolt Food není vždy spoleh, můžete si počkat i dvě hodiny. Společnost však trable kompenzuje

07. 11. 202212:12
Na kurýry Bolt Food není vždy spoleh, můžete si počkat i dvě hodiny. Společnost však trable kompenzuje
foto: Jakub Mračno, PrahaIN.cz/Ilustrační foto

Náš čtenář nás oslovil s nemilou zkušeností s platformou pro rozvoz jídla Bolt Food. Zmiňuje, že na kurýry často není spolehnutí. To ostatně situace, kterou popsal, potvrzuje. Nicméně platformu pochválil za kompenzaci trablů, která se zdá jako dostatečná a milá.

S aplikacemi pro rozvoz jídla se roztrhl pytel. V hlavním městě máte nepřeberné množství, jak a odkud si objednat jídlo s dovozem až do pohodlí domova. S tím souvisí i velké množství pracovních míst pro kurýry daných společností.

Není tajemstvím, že podobná práce láká především cizince. Ti se pak často dorozumívají pouze anglicky. Kdo tak základní světový jazyk alespoň částečně neovládá, může mít občas problém.

Čtenář se s námi podělil o jeho zkušenost s aplikací Bolt Food.

Pozdní večeře? Těžko

Jídlo si objednal v poměrně pozdní čas 22:30, podle aplikace měla objednaná položka přijít do 30-35 minut. „Bylo docela pozdě a měl jsem hlad, nebydlím v centru, tak nic otevřeného nebylo a chtěl jsem se ještě najíst, než půjdu spát,“ sdělil.

Jenže příjezd kurýra s vytouženým pokrmem a následný spánek se nekonal.

„Zhruba po čtyřiceti minutách jsem se podíval, jestli už je kurýr na cestě...,“ pokračuje čtenář a dodává, že doba doručení se neustále zvyšovala. Místo jedenácté hodiny večerní se prodloužila na půl dvanáctou. Kurýr byl podle mapy na stále stejném místě, v restauraci vzdálené asi pět kilometrů. „Plán na rychlé jídlo skončil, ale co se dalo dělat...,“ s úsměvem řekl.

Jenže když i po několika minutách se kurýr nacházel na stále stejném místě a doba doručení se blížila půlnoci, čtenář pochopil, že tady něco nehraje. V aplikaci Bolt Food je pro podobné případy telefonní kontakt na kurýra. 

Na první zprávu však kurýr zareagoval tak, jak nikdo nečekal. Ani naše redakce s pomocí překladače nezjistila, co slovo kimbu znamená. Následovala prodleva, po které nakonec kurýr česky sdělil, že se mu porouchalo auto. 

„Za porouchané auto samozřejmě nemůže, ale stál tam dost dlouho, aby hned zařídil nového kurýra. Hned poté jsem mu trochu vytočený napsal, aby mi poslal nového kurýra, to ostatně mohl udělat hned,“ sdělil naší redakci účastník situace. 

Kurýr ale novou dopravu hned nezajistil.

Nový kurýr byl podle čtenáře vyslán až po půlnoci. Jídlo dovezl nakonec přesně v 0:13 hodin. Čtenář tak čekal na jídlo téměř dvě hodiny.

„Pokud se mi porouchá auto, tak snad hned zařídím novou dopravu, ne?“ povzdechl.

Nicméně v závěru náš čtenář aplikaci Bolt Food chválí. Na podporu hned napsal stížnost, ráno mu přišla odpověď. Na jeho účet byl, jako omluva, připsán kredit v hodnotě celé objednávky. Příští dovážku tak měl zdarma. 

„Ta společnost si svých zákazníků asi váží. Tohle je dobrá omluva,“ uzavřel. 

Tagy

Speciály

Kudy kráčel zločin
Tajnosti slavných