„Nálet šedesátikilových kobylek,“ líčí pokladní zájem o pivo Argus

15. 04. 202405:24
„Nálet šedesátikilových kobylek,“ líčí pokladní zájem o pivo Argus
foto: Bára Richterová, PrahaIN.cz/Pivo Argus v Lidlu

Od 1. ledna se čepované pivo posunulo z 10procentní sazby do 21procentní, čímž se zvýšila jeho cena. O kolik jedno pivo zdražilo, však záleží na konkrétní značce a také místě, kde se prodává. Obchodní řetězec Lidl pro PrahaIN.cz na začátku roku potvrdil, že svou značku piva Argus nezdražil. Od roku 2022 stojí stále stejně.

Konkrétně jde o desetistupňové pivo Argus original za 9,90 korun, jedenáctistupňový Argus světlý ležák za 16,90 korun a nepasterizovaná jedenáctka je také za 16,90 korun. Tato piva mají podle řetězce totožnou cenovku od roku 2022.

Na redakci se zejména v souvislosti s pivem obrátila pokladní Lidlu ve východních Čechách. Dotyčná se bojí, že by po svých slovech mohla přijít o práci, proto dané město nebudeme odhalovat.

Svěřila se nám okolnostmi, k nimž dochází pravidelně při zlevnění piv. V tomto případě dodejme, že se nemusí jednat výhradně o značku Argus. Ke slevě například minulý týden došlo v Lidlu u plastového Braníku a Krušovického ležáku, stejně jako u takzvaného multipacku Pilsner Urquell. Zlevněny o 29 procenty byly též plechovky desetistupňového Gambrinusu.

„Děje se to několik let. Jakmile je leták (slevová akce, pozn. red.), lidi tady stávají fronty. Nejhorší je situace u piv, kdy si připadáme jako někde v blázinci. Ihned sem běží takové hejno kobylek a berou všechna piva. Jde o starší lidi, vyzáblé, určitě přes padesát, mají značně vypito, ale k pivu běží hodně rychle,“ poznamenala.

Aktuální nabídka na pražském letišti. Zdroj: Čtenář PrahaIN.cz

Skupinky výletníků pro pivo

„Na jednu stranu jsme rádi, že je odbyt a my máme práci, ale když odpoledne posloucháte, co jste za pobočku, že už všechno došlo, co jim na to mám říct? Osobně na to od kasy nevidím, jestli se někde doplňuje, potom taky neprodáváme jako někde v Makru, jsme menší Lidl,“ dodala.

Protože PrahaIN.cz místo zná, zná také jednoho z pravidelných zákazníků.

Petr do Lidlu jezdí roky. Že je jednou z kobylek, mu nevadí.

„Taky tam čekám, jenom když je levnější pivo. Vezmu basu, tu mám na víkend. Ráno je vždycky, odpoledne už nikdy,“ dodává. „Ta pokladní určitě myslela mě a pár dalších, bydlíme poblíž v barácích, pijeme dost, jo, to je pravda, že jsme tam první,“ přiblížil naší redakci dost nesrozumitelně.

Petr je mimochodem na podpoře, už řadu let nepracuje. A ani nehodlá.

K omezeným zásobám nám zástupce Lidlu sdělil, že v případě slevových akcí jsou platné vždy jen do vyprodání zásob.

Tagy

Speciály

Kudy kráčel zločin
Tajnosti slavných

Diskuse

DOPORUČUJEME

(součástí bloku jsou reklamní sdělení, která nejsou redakčního charakteru)

Kam dál?