foto: Jan Holoubek, PrahaIN.cz/Mariánské Lázně
Poté, co jsme publikovali text týkající se velmi negativně hodnocené restaurace Český dvůr v Mariánských Lázních, se na nás obrátilo několik čtenářů. Upozornili nás, že stejný muž má i další podniky v Mariánských Lázních.
Všechny mají několik věcí společných. Sídlí v centru ve stejné ulici. Všechny mají výrazně negativní hodnocení. Recenzenti nenechali ani na jednom podniku nit suchou. Zároveň téměř nikde nenajdeme bližší informace. Žádné webové stránky, sociální sítě či kontakty.
„Restaurace provozuje Chorvat a spousta servírek velmi špatně rozumí česky, takže domluvit se je první problém. Celkově je obsluha doslova tristní,“ sdělil nám Libor M., který žije v Mariánských Lázních.
Psali jsme
REPORTÁŽ: Tagliatelle s lososem za 259 korun, s houbami za 260 a s lanýži za 320 korun. Saláty za 175 korun a špagety s olejem za 210…
První podnik se jmenuje Café Restaurant CENTRAL. Ten bývalí zákazníci hodnotí na Googlu 1,8/5, na Tripadvisoru ještě hůř. Lidé nejvíce kritizují obsluhu, která nerozumí. A také jídlo.
„Nabídka na menu se s realitou shoduje pouze v uvedených cenách. Jídlo je nevábné a nechutné. Těstovin s liškami v tmavě šedé barvě jsem se neodvážila dotknout. Špagety vypadaly jako vyklepnutá psí konzerva se snítkou petrželky. ´Italští´ číšníci mluvili chorvatsky,“ stálo v jedné recenzi.
Bez reakce
Ty pozitivní prakticky neexistují.
Druhý podnik se jmenuje Cafe Restaurant Aura. Ten má na Google hodnoceních 2,9 hvězdičky. Negativní recenze přibývají po desítkách. „Katastrofa. Číšník téměř nerozumí česky, na stůl jsme čekali asi půl hodiny, při objednávání na nás tlačil, ať mluvíme rychleji, že pospíchá,“ píše jeden z recenzentů.
Psali jsme
Poté, co jsme publikovali text o restauraci v Karlových Varech, se na nás obrátilo několik čtenářů s tím, že mají podobný zážitek z dalšího…
Poslední podnik, který má provozovat stejný muž, je Churchill's Pub & Restaurant.
Z dříve zmíněných má nejlepší hodnocení, 3,4 hvězdičky. Negativní komentáře jsou téměř jako přes kopírák.
„Personál je nepříjemný, sotva pozdraví. Když se na něco zeptáte a dočkáte se odpovědi, tak v ruštině nebo ukrajinštině. Určitě nedoporučuji,“ stálo v recenzi. Rozhodně nebyla jediná. I zde jich byly stovky. „Nevěřila bych, že v dnešní době bych něco podobného ještě mohla zažít,“ zmínila jiná bývalá zákaznice.
Naše redakce se opakovaně snažila získat vyjádření od provozovatele. Ke kritice se ani nyní nevyjádřil.