Tesco vyzvalo na souboj prodejce Rohlík
foto: Vít Hassan pro PrahaIN.cz/Tesco v Praze
Rohlík.cz uvedl během minulého týdne na svých stránkách, že nákupy u něj jsou výhodné. Tesco s tím ale nesouhlasí a tak spustilo kampaň „Nenechte se opít…“. Ta srovnává ceny jejich produktů s produkty na Rohlik.cz
Rohlík.cz, který je jedním z předních internetových online obchodů s potravinami, uvedl na svém webu 5 důvodů proč je výhodný. Mezi ty patří například doprava zdarma nad 1500 korun.
Tesco ale v reakci na tento příspěvek spustilo vlastní kampaň. Výsledkem srovnání nákupů z oboou eshopů je úspora, kterou Tesco zákazníkům přináší u 37 produktů až o 13 procent.
Srovnání je veřejně dostupné online. Například kuřecí prsní řízky při ceně za kilo vycházejí podle srovnání v Tescu o 70 korun levněji a za vídeňské párky lze ušetřit 40 korun.
Reprezentativní spotřební koš Českého statistického úřadu zahrnuje pečivo, trvanlivé potraviny, maso a uzeniny, ovoce a zeleninu, mléčné výrobky včetně mléka, vejce, olej, ale i sladkosti a nápoje. Do srovnávacích nákupů byly zahrnuty pouze položky dostupné na obou konkurenčních e-shopech. Zohledněno bylo také přepočítání zboží na kila, doručovací poplatek, stejný den a adresa doručení.
Prostřednictvím transparentní kampaně a na základě ověřitelných dat chce Tesco zákazníkům nabídnout možnost reálných úspor při nakupování s Tesco Online, jak stojí v jejich v tiskové zprávě.
Psali jsme
Velikonoce se kvapem blíží. Vydali jsme se na nákup pro tříčlennou rodinu s jedním dítětem. Ve třech různých obchodech jsme zjistili, jak…
Tagy
Speciály