foto: PrahaIN.cz/Bageta téměř bez obložení.
Na server PrahaIN.cz se před několika dny obrátila poměrně zklamaná čtenářka. Není to poprvé, co jsme se setkali s jinou kvalitou výrobku, než jakou avizuje dovozce či producent.
Zhruba v polovině případů se však s námi o daných problémech zodpovědní manažeři odmítají bavit. U značky Crocodille ČR, spol. s.r.o sídlící v Žiželicích nad Cidlinou byla situace jiná.
Čtenářka nám, jak jsme již uvedli, zaslala fotografii bagety značky Deli s označením Debrecínka. Podle etikety je „super na cesty i domů“ a obsahovat by měla sýr gouda, debrecínku, dresink, okurku, kapii, stejně jako ječný sladový extrakt, enzymy, látku zlepšující mouku či různé stabilizátory.
Pisatelka má s touto bagetou zkušenosti, kupuje ji pravidelně. „Ale tentokrát se mi poprvé stalo, že uvnitř bagety bylo jedno velké překvapení. Nebo zklamání. Podle toho, jak se na to díváte a jaký máte hlad,“ uvedla s tím, že v pokrmu našla jenom dva plátky salámu, kousek zkřehlé okurky, sýr. „A to bylo vše. Jinak je to plné po okraj. Tato se opravdu nepovedla, byla jsem fakticky zaskočená,“ doplnila.
Než naše redakce oslovila výrobce, jednou zmíněnou společnost Crocodille ČR, vydali jsme si bagetu koupit také. Byla lahodná a obsahovala všechno, co etiketa slibovala. Platili jsme rovných 69 korun a všechno jsme nafotili.
S uvedeným rozdílem jsme se poté obrátili na jmenovanou společnost. Chtěli jsme vědět, jak často se stává, že je obloha tak malá. Popřípadě potvrdit, že malá není a jedná se o standardní náplň.
„Mrzí mne vaše nespokojenost s našimi produkty z pohledu kvality, a budeme se snažit přijmout taková nápravná opatření, aby k těmto nedostatkům v budoucnu nedocházelo,“ uvedla naší redakci manažerka kvality Marie Vaškovicová prostřednictvím marketingové specialistky Barbory Číše.
Firma však zašla mnohem dál. Podle zaslaných fotografií identifikovala nejen šarži, ale i přesnou výrobní linku. „Jedná se o ruční kompletaci a došlo k selhání lidského faktoru, a toto pochybení bude řešeno finančním postihem zaměstnanců z dané linky. Nicméně se zaměříme na zvýšenou kontrolu technologického procesu, správný vklad surovin, výstupní kontrolu a provedeme opakované proškolení zaměstnanců. Za dané komplikace a nepříjemnosti se ještě jednou velice omlouváme,“ vzkázala společnost, aniž bychom u otázek na jakékoli trestání zaměstnanců naráželi.
Daným podnětem se prý bude nadále zabývat. „Každá zpětná vazba je pro nás podnětem, jak stále vylepšovat, zdokonalovat, inovovat a být co nejblíže k zákazníkovi,“ uzavřela.
„To mě vůbec nenapadlo, že by kvůli tomu měl mít někdo sražené peníze nebo problémy. Sice mě to naštvalo, ale já v práci taky kolikrát pochybila, takže vím, že to k tomu patří, přeci nejsme stroje,“ uzavřela naše čtenářka.