Reality show Zrádci boduje. Až na ty reklamy

25. 09. 202419:15
Reality show Zrádci boduje. Až na ty reklamy
foto: TV Prima, pro média/Zrádci na TV Prima

Na televizní obrazovky vtrhla nová soutěžní reality show Zrádci. Detektivní hra podle komentářů diváky nadchla. Libí se jim tajemné prostředí hradu Křivoklát, ale oceňují také kvality moderátora Vojtěcha Kotka.

Americká mutace Zrádců, The Traitors, získala o víkendu ocenění Emmy, v současné době jde o vůbec nejúspěšnější show, která dobývá televizní obrazovky po celé Evropě. Princip celé show je stejný jako oblíbená hra Městečko Palermo usíná. Z týmu jsou vybráni zrádci a zbytek hráčů zůstává v týmu věrných. Všichni plní úkoly a každou noc zrádci jednoho z účastníku vyhodí, ti zbylí mají za úkol zrádce odhalit a ze hry ho vyloučit.

„Nevěřte nikomu. Vítejte ve světe, kde hlavní roli hraje zrada a lest,“ varuje soutěžící Vojtěch Kotek ihned poté, co je na hradě přivítá. Hned vzápětí soutěž opustí první soutěžící.

PrahaIN.cz prošla komentáře na sociálních sítích. A podle nich to vypadá, že diváci jsou nadšeni. „Myslela jsem si, že to bude nějaká blbost, ale zaujalo mě to a na druhý díl se budu určitě dívat,“ psala například jedna z divaček pod příspěvkem na Facebooku. A její názor sdíleli další. „Tak tohle je opravdu něco, co tu chybělo, napětí, soutěž, zábava, trochu psycho, paráda,“ psala další.

Na Česko-Slovenské filmové databázi mají Zrádci 68 procent, což je na reality show velmi dobrý výsledek. Jen pro srovnání, poslední série Survivora má 49, Masterchef 42 procent, Hell's Kitchen Česko 28 procent a například Love Island jen 18 procent.

Obdiv sklízí ale i moderátor Vojtěch Kotek. Toho diváci hodnotí jako naprosto skvělého, úžasného či výborného.

„První díl Zrádců, s charismatickým moderátorem Vojtou Kotkem, zaujal mladé diváky. Jejich podíl u televizních obrazovek byl 31,87 procent v afinitní cílové skupině 15–40 let. Celkem si tuto novou detektivní hru nenechalo ujít 579 000 diváků starších patnácti let,“ uvedla pro PrahaIN.cz Gabriela Semová z PR oddělení televize Prima.

Třicet reklam během jedné pauzy

Lidé v komentářích ale hovořili i o reklamách. „Kotkovi to sedí perfektně i natočené je to pěkně, ale ty dlouhý a častý reklamy jsou fakt otravný,“ zmínila další divačka.

I my jsme se na ně zaměřili.

S týdenním náskokem mohou diváci sledovat nové díly na streamovací aplikaci Prima+. Výhodou ale není jen náskok před standardním televizním vysílání. Diváci se také vyhnou právě zdlouhavým reklamám. Zatím má ale Prima+ podstatně méně platících uživatelů než platforma televize Nova Voyo.

„Na streamovací platformě Prima+ máme aktuálně přes 1,2 milionu registrovaných uživatelů a přes 180 tisíc platících zákazníků. Zrádci v uplynulém týdnu dostali hned mezi TOP 3 tituly z pohledu platících uživatelů,“ dodává Semová.

Poté, co Prima zakázala při zpětném sledování televize skrz IPTV/OTT služby přehrávání reklam, snesla se na ni vlna kritiky. Zpětné přehrávání patří mezi jednu z nejoblíbenějších služeb, kterou diváci využívají, právě proto, aby se vyhnuli reklamám.

A reklamy na Primě jsou opravdu velmi dlouhé. První díl Zrádců v televizi trval 85 minut, čistý čas show byl zhruba jen 55 minut. Diváci tak museli sledovat půl hodiny reklam. Jen v první reklamní pauze jsme jich napočítali třicet.

Tagy

Speciály

Kudy kráčel zločin
Tajnosti slavných