foto: Facebook Aleny Kopejtkové/Alena Kopejtková
POLITICI VLASTNÍMI SLOVY: Starostka Městské části Praha 17 za ODS na svém Facebooku 31. srpna ke kvalitě služeb České pošty a nedoručování listovních zásilek.
Výzva občanům k České poště.
Vážení občané, milí sousedé z Řep,
obracím se na Vás s prosbou o pomoc. Služby České pošty a nedoručování listovních zásilek je problém, který nás trápí všechny dlouhou dobu. Kvalita doručování se v posledních měsících ale opět razantně zhoršila. Ne že by doručování bylo někdy dobré, ale nyní Česká pošta posouvá „laťku“ ještě níže, alespoň v některých částech Řep. Nejde jen o nedoručování pohledů z dovolených, ale o zásadní písemnosti od státních orgánů a dalších institucí, kde mohou být pro adresáty dány zákonné lhůty k učinění nějakého úkonu, který pak v důsledku včasného nedoručení zmešká.
Snažíme se jednat s různými zástupci České pošty. Bývalý generální ředitel je již bývalým generálním ředitelem. Obracíme se opakovaně na dozorový orgán, kterým je Český telekomunikační úřad (ČTÚ), a který České poště udělil v minulosti pokutu. Služby České pošty jsou slušně řečeno stále tristní.
Aktuálně připravuji další kroky. Touto cestou Vás prosím o opětovné zaslání konkrétních případů, kdy Vám nebyla doručena konkrétní písemnost. Prosím vezměte na vědomí, že reklamace na nedoručení tisku (předplatného) bohužel nespadá do kompetence ČTÚ, o čemž jsme již byli několikrát poučeni.
Posílejte prosím Vaše podněty na naši emailovou adresu: stiznosti.posta@praha17.cz, kterou jsme pro Vaše stížnosti již dříve zřídili, a Vaše podněty se staly základem pro stížnost na Českou poštu, kterou jsem podávala na ČTÚ. Ideálně prosím zasílejte čísla konkrétních zásilek, kdy zásilka byla odeslána a kdy Vám byla doručena.
Předem Vám děkuji za váš čas.
Alena Kopejtková
Publikováno v rámci přehledu prohlášení i jiných mediálních výstupů jednotlivých volených zastupitelů v Praze