KDU-ČSL Praha 5: Jak dát smysl Radlické radiále
foto: Facebook KDU-ČSL Praha 5/Předseda KDU-ČSL Praha 5 Jan Jelínek a místopředseda KDU-ČSL Praha 5 Vít Šolle
POLITICI VLASTNÍMI SLOVY KDU-ČSL pro Prahu 5 na svém Facebooku 22. srpna k Radlické radiále
V důležitých věcech veřejného zájmu je jistě lepší komplexní řešení než mnohočetné kouskování. Myslíme-li vážně projekt Radlické radiály, pak jej nelze řešit bez odpovídajícího zvýšení kapacity Barrandovského mostu. Současná rekonstrukce Barrandovského mostu však jeho zkapacitnění neřeší. Dopravní expert koalice KDU-ČSL a Zelených Pavel Peterka hovoří o tomto tématu srozumitelně a přesvědčivě.
Nová dvousetmetrová rampa uvolní zácpy ve Strakonické, na Barrandově a dá smysl stavbě Radlické radiály. Barrandovský most totiž nepotřebuje jenom opravit, ale i zásadně optimalizovat provoz. Auta jedoucí ze Strakonické od Chuchle na Jižní spojku dokáží „zašpuntovat“ most tak, že zácpy sahají až na Barrandov. A k tomu ještě připojit výjezd z radiály? Rampu jsme navrhli již v roce 2020, jelikož při opravě mostu pro ni lze udělat stavební přípravu. Uvolní se tak zácpy ze Strakonické a z Barrandova, radikálně se sníží nehodovost a pomůže to i Radlické, a to již před stavbou Radlické radiály! Optimalizace dopravního uzlu Barrandovského mostu je nutnou podmínkou stavby radiály.
Psali jsme
Rada hlavního města Prahy rozhodla na svém zasedání 1. srpna 2022 o nutnosti přepracovat projekt dostavby páteřní komunikace Radlická radiála…
Publikováno v rámci přehledu prohlášení i jiných mediálních výstupů jednotlivých volených zastupitelů v Praze
Tagy
Speciály