Michal Zuna (TOP 09): Zakazuje se klamání zákazníka pomocí slev

03. 10. 202218:22
Michal Zuna (TOP 09): Zakazuje se klamání zákazníka pomocí slev
foto: Facebook Michala Zuny/Michal Zuna

POLITICI VLASTNÍMI SLOVY Poslanec, zastupitel Městské části Praha 2 za TOP 09 na svém Facebooku 30. září k posílení práv spotřebitelů

Ochraňujeme práva spotřebitelů posílením jejich práv. Pouhá osvěta nestačí a bylo třeba postavení spotřebitelů zvýšit. Zákazník tak bude mít větší oporu v zákoně.

Co se konkrétně změní:

Smlouvy uzavřené po telefonu se musí nově potvrdit i písemně.

Od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory budete moci do 30 dní odstoupit.

Zakazují se falešné recenze na webu prodejce.

Zakazuje se klamání zákazníka pomocí slev. Prodejce musí u nabídky uvádět nejnižší cenu za posledních 30 dní.

Oběť nekalé „šmejdské“ obchodní praktiky má 90 dní na odstoupení od smlouvy.

Zakazuje se dvojí kvalita v rámci EU.

Prosím, řekněte to i doma svým rodičům, babičkám a dědečkům. Právě senioři jsou totiž častými oběťmi nátlakových prodejních praktik. Nově ale všichni budou mít v zákoně lépe zakotvené právo na „únik“ z nekale uzavřených smluv.

Publikováno v rámci přehledu prohlášení i jiných mediálních výstupů jednotlivých volených zastupitelů v Praze

Tagy

Speciály

Kudy kráčel zločin
Tajnosti slavných