Ondřej Prokop (ANO): Hřib využil válečné uprchlíky jako dobrý PR pro kampaň

15. 03. 202217:40
Ondřej Prokop (ANO): Hřib využil válečné uprchlíky jako dobrý PR pro kampaň
foto: Se svolením Ondřeje Prokopa/Ondřej Prokop

POLITICI VLASTNÍMI SLOVY Člen zastupitelstva hl. m. Prahy a Městské části Praha 11 za ANO na svém Facebooku 14. března k údajnému primátorovu PR

Primátor Zdeněk Hřib využil válečné uprchlíky jako dobrý zdroj jeho PR pro kampaň. Jeho tým chrlí tuny fotek s uprchlíky a vlaječkami na sociální sítě, ale překvapivě už týden mlčí třeba k tomu, co bude dělat s tím, že 27 % z výnosů ze stavby předraženého Metra D putuje k ruskému oligarchovi Děripaskovi, který je na seznamu lidí na které EU a USA uvalili sankce. Piráti tak tolerují, že z veřejných peněz Prahy může Putin financovat válku na Ukrajině. To je vážné téma o kterém nikdo nemluví. Fotit se na sociální sítě je totiž výrazně jednodušší než řešit reálné problémy. Mě je jen líto těch uprchlíků, které Hřib patrně jen využije jako krátkodobý reklamní produkt a až jeho poradci zjistí, že už marketingově „netáhnou“, odkopne je a bude řešit nějaké nové téma. Ale oni tady stále budou se všemi svými problémy.

Publikováno se souhlasem autora

Publikováno v rámci přehledu prohlášení i jiných mediálních výstupů jednotlivých volených zastupitelů v Praze

Tagy

Speciály

Kudy kráčel zločin
Tajnosti slavných