foto: Se svolením Renáty Zajíčkové/Renáta Zajíčková
POLITICI VLASTNÍMI SLOVY Poslankyně, starostka Městské části Praha 5 za ODS na svém Facebooku 4. května k rekonstrukci Barrandovského mostu
K navrženým objízdným trasám jsme požadovali bezpečnostní opatření, třeba opravy přechodů. Bohužel, leckdy byly navržené objízdné trasy v kolizi s plánovanými opravami daných komunikací, na což jsme upozorňovali. Po ukončení 1. etapy rekonstrukce požadujeme opravu objízdných komunikací.
Samozřejmě, že je potřeba Barranďák opravit. Ale nemuselo by to být pro Pražany takové peklo. Společně se starosty okolních městských částí roky voláme po tom, aby Praha měla pro opravy dopravních staveb svého koordinátora. Chceme prostě míst jistotu, že opravy na sebe logicky navazují, že tady lidi v zácpách netrefí šlak. Marně. Pan Scheinherr to prý zvládne sám.
Ten právě teď na Evropské rozšiřuje povědomí o tom, že autobus nebo náklaďák může vjet do ochranného jízdního pruhu pro cyklisty. Super. U nás se dává do pořádku zmatek na Plzeňské, kde kvůli jeho cyklopruhu nemohly sanitky projet do Motola. Dočasné pruhy přes pruhy připomínaly spíš dopravní hřiště - ostatně jako celá dnešní Praha.
Když jsme u těch kolařů. Pokaždé, když jedu do nějaké evropské metropole, jezdím tam na kole. Je to nejlepší způsob, jak město poznávat. Často a ráda jsem na kole jezdila i v Praze. Teď jsem ale v ODS, takže jsem automaticky ta zlá, která jezdí autem a nenávidí cyklisty. Nebo to je spíš tím, jaký tu je v dopravě nekoordinovaný bordel a jak se záměrně staví řidiči proti cyklistům. Přitom by stačilo, kdyby si pan radní na magistrátu nehrál na vševědoucího, spolupracoval s radnicemi a budoval dopravu ve městě koncepčně, a hlavně pro všechny.
Publikováno se souhlasem autora
Psali jsme
V pátek 29. dubna odstartovala dlouho očekávaná rekonstrukce Barrandovského mostu. Nejen odborníci, zástupci metropole, ale hlavně řidiči…
Publikováno v rámci přehledu prohlášení i jiných mediálních výstupů jednotlivých volených zastupitelů v Praze