Václav Stránský: Vyzkoušeli jsme si, jaké by to bylo, kdyby se Karlínu vrátila jeho neprůjezdnost
foto: Se svolením Osmička žije/Václav Stránský
POLITICI VLASTNÍMI SLOVY Zastupitel Prahy 8 za Osmička žije na svém Facebooku 14. listopadu k hustotě dopravy v Karlíně
V sobotu jsme si vyzkoušeli, jaké by to bylo, kdyby se Karlínu vrátila jeho neprůjezdnost.
Není to zase tak moc zpátky do historie, kdy Karlín byl jako rezidenční čtvrť neprůjezdný. Každý, kdo v Karlíně bydlí nebo zde měl něco k vyřízení, mohl sem vjet. Nicméně tehdy nesloužil jako zkratka pro tranzitní dopravu.
Od doby, kdy byl Karlín zprůjezdněn, slouží zejména spojnice na ose Pernerova - Šaldova jako zkratka mezi Rohanským nábřežím a Prvního pluku.
Řidiči tak ušetří cca 600 metrů jízdy proti jízdě přes Florenc. Pro Karlín to ovšem znamená nějakých 10 000 (!!!) aut, která tudy každý den projedou. A to vůbec nemluvím o tom, že časovou úsporu získají řidiči jen díky porušování zdejší max. povolené rychlosti 30 km/h.
No a co se stalo o víkendu? Na rohu Thámovy a Pernerovy stavba demontovala jeřáb. Pernerova byla tak celou sobotu zavřená. Místní jsme si tak mohli na živo připomenout, jak v reálu vypadá, když se tranzit vrátí tam, kam patří - na sběrné komunikace Prvního pluku a Rohanské nábřeží.
Tak třeba se jednou dočkáme....
Psali jsme
Vedení hlavního města si vymyslelo projekt experimentální modulární bytové výstavby, který chce otestovat na sídlišti Ládví. Problémem je, že věc…
Publikováno v rámci přehledu prohlášení i jiných mediálních výstupů jednotlivých volených zastupitelů v Praze
Tagy
Speciály