Praha se postupně zbavuje nálepky levné večírkové destinace. Ve druhém kvartálu letošního roku se přiblížila ostatním evropským destinacím například průměrnou cenou za pokoj. Ceny ubytování v české metropoli rostou rychleji než například ve Vídni nebo Berlíně.
Praha spustila letní marketingové kampaně. Cílí převážně na zahraniční publikum, individuální cestovatele nad 35 let a rodiny s dětmi. Speciální…
I když se turisté pomalu do našich měst vracejí, rozhodně jich stále není tolik, kolik jich bylo před coronavirovou pandemií. Jak ale pomoci…
Je to k naprosté nevíře, ale za celých 28 ročníků soutěže Historické město roku nevyhrála toto klání stověžatá matička Praha. Soutěž každoročně…
Přesně tak by se měli cítit turisté. Podle radního Jiřího Pospíšila (TOP 09) je to i motto reklamní kampaně, na kterou nyní hlavní město navýší…