Fronta před Lidlem ucpala chodník. V Praze v 7:00

13. 04. 202405:22
Fronta před Lidlem ucpala chodník. V Praze v 7:00
foto: Bára Richterová, PrahaIN.cz/Fronta před Lidlem

Je pár minut před sedmou ranní. Z tramvaje na Želivského vystupuje hrstka lidí. Většina z nich pokračuje dál metrem, jinak jsou chodníky prázdné. Až na nepřehlédnutelný hlouček u prodejny Lidl. Takováto situace se zde prý opakuje pravidelně, na místo jsme se proto vydali také.

Před supermarketem na Vinohradech dvě minuty před sedmou, kdy Lidl otevírá, bylo více než třicet natěšených zákazníků. Někteří postávali okolo obchodu či vpovzdálí, jiní ale stáli téměř namačkaní na skleněné dveře. Ti evidentně chtěli vstoupit do supermarketu jako první.

Nutno podotknout, že nešlo jen o seniory, kteří jsou svými ranními nákupy v akcích známí, v chumlu byly všechny věkové kategorie. Zajímavé bylo i to, že od toho dne nezačínal platit žádný nový leták, Lidl neměl připraveny ani speciální akce.

Nové letáky má řetězec vždy v pondělí a ve čtvrtek. My jsme fotografii pořídili ve středu.

Do obchodu jsme se vydali také a obsluhy se ptali, zda je normální, že na otevření čeká takové množství lidí. „Takhle je to každý den, pondělí a čtvrtky je jich ještě víc. V obchodě se ale rozprostřou, ani u pokladen se netvoří fronty,“ sdělil nám zaměstnanec.

Fronty nejsou

Jak byla naše redakce upozorněna, podobná situace je stejná i u jiných poboček.

„Každé ráno chodím kolem Lidlu na Vršovické. Davy lidí tam jsou už několik minut před otevřením,“ potvrdil jeden z redaktorů PrahaIN.cz.

Jak jsme se v obchodě přesvědčili, žádný hon po konkrétní věci se nekonal. Většina zákazníků nakoupila jen pár věcí do malého košíku a rychle pokračovala ke kase.

V Lidlu. Autor: PrahaIN.cz

Jiné je to, když se začíná prodávat zboží z letáku. A pokud je v něm například zahradní technika, elektronika nebo nářadí, kterého dostane každá pobočka pouze několik kusů, v obchodě vypukne doslova „boj“.

To nám potvrdil také tiskový mluvčí Lidlu.

„Příděly pro prodejny se řídí rozdělovacím klíčem, který zohledňuje příděl pro danou prodejnu tak, aby byl maximálně využitý prodejní potenciál. Dále vzhledem k vysoké inflaci a všeobecně nižší poptávce po spotřebním zboží přistupujeme k přidělování tohoto typu zboží opatrněji. Při plánování akčních nabídek vycházíme ze skutečností z minulých akcí. Kvalita našich výrobků a výhodné ceny jsou pro zákazníky tak zajímavé, že může dojít k rychlému odprodeji daného zboží,“ uvedl pro PrahaIN.cz.

 

Tagy

Speciály

Kudy kráčel zločin
Tajnosti slavných