foto: BigBoard Praha, a.s., se svolením/Jiří Bartoška
V sobotu večer zažila Česká republika výjimečný okamžik. Společnost BigBoard Praha, která je partnerem Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary, přesně ve 22:00 při příležitosti 59. ročníku MFF KV rozsvítila více než 550 digitálních obrazovek po celé zemi.
Všechny nesly jediný, společný vzkaz, poděkování velikánovi českého filmu a prezidentovi karlovarského filmového festivalu Jiřímu Bartoškovi. „Děkujeme za vše, co Jiří Bartoška dokázal.“
Těmito slovy se na stovkách digitálních panelů pod značkou PLAY ON napříč Českem symbolicky společnost BigBoard rozloučila a zároveň poděkoval ikoně celé kulturní scény.
Šlo o vůbec první takovou akci v historii české outdoorové reklamy, kdy se všechny digitální plochy jednoho provozovatele spojily v jednotném emocionálním poselství. Poděkování v jednotném vizuálu zůstává na obrazovkách celých 24 hodin.
„Chtěli jsme panu Bartoškovi vyjádřit upřímné díky za to, co všechno pro českou společnost udělal. Jeho jméno bude navždy spojeno s Karlovými Vary, ale jeho dopad přesáhl mnohem dál,“ uvedl Richard Fuxa, předseda představenstva BigBoard Praha, který děkovný akt na party oznámil.
Na večírku, který uspořádal BigBoard Praha a kde došlo k představení projektu, panovala dojemná atmosféra. Když se obrazovky rozzářily, mnozí hosté spontánně tleskali. „Měla jsem husí kůži. Bylo to krásné a důstojné. Takové gesto se jen tak nevidí,“ svěřila se jedna z účastnic party.
Další z hostů pak poznamenal: „Bylo to silné. Najednou jsme cítili, že jsme součástí něčeho velkého, že si celá země váží člověka, který kulturu držel tolik let nad vodou.“
Nešlo jen o rozloučení s dlouholetým prezidentem festivalu. Šlo o gesto úcty, které překonalo žánry, města i generace.
„Společnost BigBoard je již řadu let jedním z našich hlavních mediálních partnerů. Vážíme si spolupráce, která nám pomáhá rozšiřovat mediální obraz karlovarského festivalu formou venkovní reklamy. Jsme rádi, že v letošním roce také naši partneři, stejně jako festival samotný, připomenou důstojným způsobem prezidenta Jiřího Bartošku, který stál třicet let v jeho čele,“ poděkoval Kryštof Mucha, výkonný ředitel karlovarského festivalu.
Tradičně se na večírku společnosti připomněly i další aktivity Nadace BigBoard. Bylo například oznámeno další pokračování podpory Nadace Dagmar a Václava Havlových VIZE 97 či Nadace Terezy Maxové dětem.
„Upřímně si vážím podpory od společnosti BigBoard, která nám umožňuje šířit pomoc tam, kde je skutečně potřeba. Díky této spolupráci můžeme měnit slova v činy a v našich projektech naplňovat vizi, jež spojuje lidskost, odvahu a odpovědnost,“ uvedla Dagmar Havlová.
„Velmi mě těší, že společnost BigBoard poskytla plochy a podpořila kampaň Matky na útěku, která přináší autentické příběhy žen, které se ocitly v těžké životní situaci. Jsou to bolestná svědectví o tom, co znamená začít znovu s tím málem, co unesete. Ale s nadějí, že nejste samy,“ poděkovala Tereza Maxová.
Autor: BigBoard Praha, a.s., se svolením
Pozn. redakce: 58procentní podíl ve společnosti Flowee s.r.o., která provozuje webový portál www.PrahaIN.cz, vlastní společnost BigBoard Praha, a.s.