Magistrát Prahy: 700 tiskových zpráv za rok; je to málo nebo moc?
foto: Jakub Mračno, PrahaIN.cz/Budova MHMP na Mariánském náměstí - ilustrační foto
Komunikační strategie pražského magistrátu se v loňském roce zaměřila na tři důležité body - pandemii, podporu ve finanční nouzi a energetickou krizi.
Mezi těmito třemi tématy však covidová otázka hrála prim. Převládala kampaň na očkování a řešení situací v souvislosti s nemocí. Z magistrátu bylo odesláno více než sto dvacet tisíc letáků, jenž informovali o vakcinaci.
„Rok 2021 byl z mnoha pohledů podobný předchozímu roku, kdy se komunikace zaměřovala z velké části na koronavirus a s ním spojená opatření či kampaně. Minulý rok se k tomu přidala i velká podpora očkování a věřím, že jako Praha jsme udělali maximum pro to, aby se mohl naočkovat každý, kdo má o vakcínu zájem. Domnívám se, že díky kampaním a očkovacímu autobusu jsme dokázali mnoho lidí přesvědčit o tom, že to opravdu má cenu,“ říká ředitelka odboru médií a marketingu pražského magistrátu Jana Berková.
Magistrát loni také natočil sérii videí s názvem Pražská zastavení. Ta se věnuje různým oblastem v životě občanů metropole. Témata byla: historie budov, zpracování odpadu či veřejné osvětlení.
Velkou část práce spolka odboru i kampaň Milostivé léto. Ta byla podle slov Berkové úspěšná. Spočívala v komunikaci s Pražany, kterým zkrachoval dodavatel energie.
Komunikace hlavního města v číslech
- vydáno 692 tiskových zpráv
- vydáno 200 pozvánek
- uspořádáno 154 tiskových konferencí, pracovních snídaní a dalších akcí
- ydáno 118 avíz na akce s účastí představitelů Prahy
- Na portál praha.eu umístěno 703 aktualit z různých oblastí života v Praze
- za rok 2021 měl portál Praha.eu 1,3 milionu nových návštěvníků
|
Psali jsme
Jak se uvádí v bilanční tiskové zprávě k vývoji registrované kriminality na území České republiky zveřejněné Policií ČR, bylo v loňském roce…
Psali jsme
Včerejší víkendový přírůstek 20 569 nakažených covidem byl největší o víkendu podchycený počet případů od začátku epidemie vůbec.
Tagy
Speciály