foto: Jan Holoubek, PrahaIN.cz/Lidl v Praze, ilustrační foto
Adidas, Puma, Nike, Prada, Guci a stovky dalších značek, jejichž loga lidé nosí na svém oblečení. V ulicích ale můžete narazit na další, které si s módním průmyslem málokdo spojí, jedná se o loga obchodu Lidl.
Lidl nám potvrdil, že oblečení jsme v ulicích opravdu mohli vidět, a to nejen v současné době, ale už před pár lety.
Zájem zákazníků o tuto módní kolekci podle slov tiskové mluvčí Elišky Froschové Stehlíkové předčil očekávaní a některé produkty zařazené v rámci první nabídky v roce 2020 se vyprodaly v řádu několika dnů.
To se potvrzuje, když nacházíme archivní příspěvky z některých facebookových bazarů. Lidé v tomto období některé kousky přeprodávaly i za dvojnásobek ceny.
„Předpokládáme, že pro řadu zájemců je kolekce zajímavá určitou recesí a produkty s logem Lidl mohou pro mnohé posloužit i coby vtipný dárek lidem, kteří v našich prodejnách či na e-shopu nakupují,“ říká Froschová Stehlíková.
Psali jsme
V polovině minulého roku jsme informovali, že obchodní řetězec Lidl zrušil odpadkové koše před prodejnami, kde je nahradily koše na tříděný odpad…
Připomíná, že obchod Lidl je první, kdo přišel s konceptem spojení módy se značkou supermarketu. „Kolekce Lidl samozřejmě slavila úspěch také v zahraničí, na základě kladných reakcí jsme proto předpokládali úspěch i v rámci České republiky,“ sděluje.
S typickým logem supermarketu jsou aktuálně na e-shopu k dispozici například boty (550 korun) či holinky za totožnou cenu. Nechybí ani pantofle, čepice, ledvinka, dámský top, bunda, svetr či tepláky.
Móda? Zdroj: Lidl, se svolením
V ulicích jsme s logem obchodu potkali spíše muže, to že je u nich toto oblečení populárnější než u žen, potvrzuje také supermarket, pánské oblečení se prý prodává nejvíc.
„Do akčních nabídek zařazujeme pravidelně nové výrobky, případně s novým designem. Zároveň zachováváme exkluzivitu a edice je tak vždy limitovaná. Aktuálně máme v nabídce například bundy, topy, tepláky, čepice či ledvinky. Nechybí ani dámská a pánská obuv, ale také například dámské nízké holinky. Větší zájem obecně vidíme u pánského oblečení, nejvíce prodaných kusů evidujeme u sportovních ponožek, největší ohlas pak mají tenisky v barvách Lidlu,“ prozrazuje supermarket.
Podotýká, že do oblečení, které si spousta lidí kupuje z recese, se promítá udržitelnost a výrobky z bavlny se pyšní certifikátem Global organic textil standard či Cotton made in Afrika.
„Zároveň výrobky z polyesteru obsahují v různé míře recyklovaný materiál, čímž šetříme zdroje, a tím naši planetu. U veškerého našeho textilu dbáme také na to, aby neobsahoval žádné škodlivé látky. Proto jsou všechny naše vlastní textilní značky podrobeny několikastupňovému procesu testování kvality, který začíná již ve výrobních závodech a výrobních procesech. V rámci toho necháváme naše výrobky testovat a certifikovat nezávislými zkušebními ústavy,“ doplňuje mluvčí supermarketu.