foto: Georgi Bidenko, PrahaIN.cz/Metropole Zličín (15.9.2024)
REPORTÁŽ: Až šedesátiprocentní slevy v téměř třiceti obchodech v Metropoli Zličín v Praze způsobily doslova šílenství. Naše redakce o potížích s příjezdy a parkováním ví od pátku. Čekali jsme do neděle, zdali se situace zlepší.
Nezlepšila.
Ba naopak.
Náš reportér se na místo odhodlal zajet právě v neděli kolem druhé odpolední. Před vjezdem do areálu stála zhruba čtyř set metrová kolona, najít parkovací místo trvalo i dvacet minut.
Uvnitř nákupního centra byl vyložený poprask. „Ani o Vánocích jsme tu neměli tolik lidí,“ uvedlo hned několik dívek, které v hlavních uličkách nabízely rozličný sortiment.
Davy proudily všemi směry a hlavním cílem byly uvedené slevové akce. „Na své si přijdou i milovníci dobrého jídla a pití, kteří rádi navštěvují místní restaurace, kavárny i cukrárny a využívají pestré nabídky fastfoodů. Pro malé příznivce je navíc připraven malý dětský koutek ve foodcourtu,“ vysvětlilo redakci tiskové oddělení Metropole Zličín.
Slova evidentně padla na úrodnou půdu.
Typický pohled. Foto: PrahaIN.cz
Všude plno
Nejenže se do obchodního centra pomalu nešlo dostat, natož najít volné parkovací místo, obrovské fronty se tvořily i ve stravovací části. A to jsme zde byli odpoledne, tedy dávno po čase klasického oběda.
Co se návštěvníků týká, převažovaly pražské a středočeské SPZ. Věkový průměr určit nedokážeme. Naráželi jsme na skupinky mladých dívek v černých rolácích, stejně jako na seniory s bělavými, byť prořídlými vlasy. Přítomny byly snad stovky rodin s kočárky.
Počasí bylo během celé neděle deštivé, foukal také vítr. Po slevách lačnícím zákazníkům to však bylo jedno. Stejně jako povodňové zpravodajství. Hned několikrát jsme zaslechli, že „Praze se to naštěstí vyhnulo“.
Ve frontách byly nejčastějším tématem rozhovorů slevy. Případně doba, kdy je možné zboží bezplatně vrátit. Na místě jsme strávili necelé tři hodiny, výjezd nám trval asi deset minut.
Plno. Foto: PrahaIN.cz
S redakčním přispěním Georgiho Bidenka.