foto: Jakub Mračno, PrahaIN.cz/Cisterna s pitnou vodou
Některé lokality v Praze v nadcházejícím týdnu opět čekají plánované opravy, udržovací a revizní práce na vodovodní síti. Již tradičně to s sebou přinese také plánované výluky vody. Tentokrát například v Nebušicích, na Břevnově, v Libni, Suchdole, Ruzyni či v Hlubočepích.
Přehled plánovaných výluk dodávek pitné vody přinesla v tiskové zprávě společnost Pražské vodovody a kanalizace (PVK). Seznam přináší informace o výlukách na 46. týden letošního roku, který začíná v pondělí 11. listopadu. Tentokrát se výluky týkají spíše menších oblastí a potrvají nanejvýš několik hodin. Nejdéle budou bez vody někteří obyvatelé Hlubočep.
Náhradní zásobování bude dle informací ze zprávy ve všech dotčených lokalitách zajištěno v případě potřeby přistavením cisterny s pitnou vodou na základě požadavků odběratelů a dle dopravních a technických možností.
Úterní výluka v Nebušicích a na Břevnově
V úterý 12. listopadu od 8:00 do 14:00 čeká výluka vody část Nebušic, konkrétně ulici Edvardova, popisná čísla 888, 902 a 907.
Také v části Břevnova voda nepoteče v úterý 12. listopadu. Výluka se od 8:00 do 15:00 hodin dotkne odběrných míst a ulic Radimova 2462/10, 35/12, 2393, číslo parcelní 625/1 a Za Kajetánkou 1286/2, 1285/4, 1284/6, 1283/8, 1282/10, 1281/12, 1280/14, 1279/16, 1278/18, 1277/20, 1276/22, 1275/24, 1274/26, 1273/28, 1272/30 a 1271/32.
Libeň a Suchdol čeká výluka ve čtvrtek
Lokalitu na pomezí Libně a Vysočan čeká výluka ve čtvrtek 14. listopadu od 8:00 do 14:00 hodin. Vodu si v této době z kohoutku nenapustí obyvatelé ulic a odběrných míst K Moravině 1689/11, 1688/13 a Sokolovská 810/304 (pouze přípojka z ulice K Moravině).
Suchdol může omezení dodávek vody očekávat ve čtvrtek 14. listopadu od 8:00 do 15:00 hodin. Výluka vody se bude týkat ulice Vysokoškolská, popisných a odběrných míst 954/39, 825/41, 781/42, 661/43, 823/44, 662/45, 1007/46, 665/47, 1152/48, 666/49, 1029/50, 687/51, 824/52, 695/53 a 1264/54.
Výluky se nevyhnou ani Ruzyni a Hlubočepům
Ani Ruzyně nebude ušetřena. Ve čtvrtek 14. listopadu od 8:00 do 15:00 hodin se výluka vody dotkne odběrných míst Drnovská 104/67; Stochovská 1057/80 a Ztracená 1099/10.
Poslední zasaženou lokalitou budou Hlubočepy. Výluka tu ve čtvrtek 14. listopadu potrvá ze všech lokalit nejdéle, od 8:00 až do 19:00 hodin. Týkat se bude ulic a odběrných míst Nad Zlíchovem 465/28; Prosluněná a Výhledová.
Podrobné informace o výlukách nabídne nepřetržitá zákaznická linka PVK na číslech 840 111 112 nebo 601 274 274. Nejrychlejší cestou pro získávání novinek je však služba SMS-INFO, díky které mohou klienti zdarma dostávat aktuální informace ze zvolené lokality. Pro spuštění stačí zavolat na jedno z výše uvedených čísel nebo navštívit web pvk.cz.
Zajít je také možné do Zákaznického centra PVK, které se nachází na Radlické ulici 364/152 na Praze 5 v areálu Waltrovka v objektu Legatica.
Psali jsme
TISKOVÁ KONFERENCE: Ve čtvrtek odpoledne proběhla na vodojemu Bruska tisková konference k cvičení Pražských vodovodů a kanalizací s názvem…
Zákazníci jsou s PVK spokojeni, vyplývá z průzkumu
Se službami PVK je prý 95 procent zákazníků spokojeno. Vyplývá to z průzkumu, s jehož výsledky seznamuje společnost v tiskové zprávě. Mezi největší faktory v rámci zákaznického hodnocení patří profesionální přístup zaměstnanců PVK, chování montérů a odečítačů, kvalita dodávané pitné vody či řešení požadavků v zákaznickém centru i na zákaznické lince.
Výzkumu se v období od 22. srpna do 6. října letošního roku zúčastnilo 890 respondentů z řad zákazníků, a to jak individuálních, tak z bytových družstev či firem. „S profesionalitou našich zaměstnanců je spokojeno celkem 95 procent a s chováním odečítačů a montérů 98 procent respondentů. Celkově je s poskytovanými službami spokojeno 95 procent dotázaných. S kvalitou vody je spokojeno 92 procent a s plynulostí dodávek vody 96 procent oslovených lidí. U bytových družstev je dokonce stoprocentní spokojenost,“ uvedl ve zprávě tiskový mluvčí společnosti Tomáš Mrázek.
Zákaznické služby jsou na vysoké úrovni
Individuální zákazníci prý preferují jako informační kanál internetové stránky. Zástupci bytových družstev a firem naopak zákaznickou linku. S dostatkem informací vyjádřilo spokojenost 86 procent zákazníků. Vyřešení požadavku na zákaznické lince kladně hodnotí 89 procent lidí a v zákaznickém centru dokonce 95 procent odpovídajících. Mimořádně kladně je hodnocen i internetový zákaznický portál (97 procent), služba SMS Info (96 procent) a přehlednost webových stránek (95 procent).
„Výzkum potvrdil vysokou úroveň zákaznických služeb PVK, která je navíc konzistentní i v čase, protože podobné výsledky jsou i v předchozích letech realizace výzkumu,“ doplnil ve zprávě výsledky Miloš Rybáček z nezávislé výzkumné agentury IBRS, která pro PVK výzkum provedla.