foto: Bára Richterová, PrahaIN.cz/Penny Market, lustrační foto
Ve středu 3. října dopoledne čekal zákazníky pobočky Penny v pražském Braníku šok. V celém obchodě totiž nebylo k dispozici ani jedno balení sýrů či mléčných výrobků. Regály zely prázdnotou. Na sociálních sítích situace schytala řadu vtípků i vzpomínek na minulé časy.
„Penny dnes 3.10.2024 v 10:30 hod v Braníku jak u snědeného krámu. Chtěl jsem si koupit sýr, ale neměli jediný. Nebylo by lepší tento obchod zavřít?“ napsal zákazník obchodu na Facebooku. Svůj příspěvek doplnil několika fotografiemi prázdných regálů, původně určených pro sýry a mléčné výrobky.
Jak je z fotografií patrné, ostatní výrobky, včetně salámů, byly běžně k dostání. Regály určené sýrům a mléčným výrobkům byly buď úplně prázdné, anebo zakryté. Z mléčných výrobků bylo k dostání pouze trvanlivé mléko.
„Jako v Rusku za totáče,“ napsal radní
Upozornění sdílel také do sousedské skupiny Praha – Braník, kde se jeho příspěvek dočkal řady vtípků a dalších poznámek. „Není možné, to musí být obrázek z doby před rokem 1990. Dnes je přece všude všechno od rána až do zavíračky,“ napsal jeden z komentujících.
Diskuze se zúčastnil i radní Prahy 4 pro životní prostředí a Agendu 21 Tomáš Hrdinka (ANO). „To je síla, jako v Rusku za totáče..“ napsal. Podle velkého množství dalších komentujících je Penny nejhorším řetězcem. Mnoho z nich souhlasilo, že by bylo lepší obchod zavřít.
V dalších komentářích padlo i několik nápadů, jak mohlo k celé situaci dojít. „Že by zásah z hygieny, nebo jim někdo zapomněl nacenit sýry v akci,“ objevilo se. „Kamion se zašprcl na jižní spojce... vydrž... do Vánoc dorazí…“ napsal další z komentujících.
Psali jsme
Každý den už půl hodiny před otevřením stojí první zákazníci před prodejnou v Kobylisích nedaleko metra. Přitahují je ceny základních potravin,…
Důvod je jednoduchý: technická závada
Důvod je však mnohem jednodušší. Jak naší redakci sdělil tiskový mluvčí Penny Marketu Tomáš Kubík, na vině byla technická závada na chladicím zařízení na prodejní ploše.
„Proto naši zaměstnanci stáhli veškeré chlazené produkty do zázemí prodejny, abychom zajistili zachování jejich kvality a bezpečnosti. Na místo byl přivolán technik, který závadu rychle odstranil a nyní je zboží již opět doplněno a prodejna funguje běžným způsobem,“ uvedl pro PrahaIN.cz Kubík.
Šlo tedy podle jeho slov o jednorázovou událost, která by se neměla opakovat.